HTML

Hirdetés

Biztosítási alkuszok ...

A biztosítási alkuszokkal ki foglakozik? A biztosítási alkuszok mikor alszanak? A biztosítási alkuszoknak vannak problémái? Mióta vannak biztosítási alkuszok? Meddig lesznek biztosítási alkuszok? Mennyien vannak a biztosítási alkuszok? Megbecsülik a biztosítási alkuszokat? Szeretik a biztosítási alkuszokat?

Friss topikok

Blogajánló

Archívum

Wabard biztosító tevékenysége letiltva ?

alkuszok 2009.09.25. 08:45

Wabard Biztosító , minden rendben ?!

 

Még egy párat kell aludni és ismét jön a kgfb kampány. Gondolom szertne a Wabard is ismételten egy szeletet magának a tortából. A kérdés csak az hogy amennyiben a kampány időszaka alatt le van tiltva akkor, ez hogy fog neki sikerülni. Így nyilván sehogy. Akkor viszont a MÁV biztosítási egyesülethez "hasonlóan" fog elpárologni vagy ... ?!

 

"Tisztelt Partnerünk,
 
ezúton tájékoztatom Önöket a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete JÉ/II/IB-267/2009 sz. határozatáról, amelyet a WABARD Biztosító Zrt. a mai napon vett át.
 
Ebben a Felügyelet a Biztosító a KGFB, Casco, CMR és KÁF termékeinek terjesztését 2009. szeptember 25-i napjától visszavonásig felfüggeszti. A Biztosító a felfüggesztés időtartama alatt jogosult és köteles a meglévő állományának kezelésére, azonban szeptember 25-től új ajánlatot ezekre a módozatokra nem fogadhat be. Ez azt jelenti, hogy azon ajánlatok esetében, ahol az ajánlattétel dátuma legkésőbb szeptember 24-i, az ajánlat beérkezésének időpontjára tekintet nélkül befogadható, a szeptember 25-i vagy későbbi keltezési dátummal kelt ajánlatokat a Biztosító a felfüggesztés időtartama alatt nem fogadhatja be.
 
Egyéb fontos megjegyzések:
 
1.       Flotta szaporítás: a Biztosító a flottához tartozó újabb gépjárműveket sem biztosíthat szeptember 24-e után
 
2.       DNF-fel törölt szerződések: a 190/2004-es Kormányrendelet 6§ (2.) bekezdése szerint az érintett Ügyfelek ebben a biztosítási évben csak Társaságunknál jogosultak ismételt szerződést kötni, ezért ezek a szerződések újraköthetőek
 
Társaságunk anyagi helyzete teljesen stabil: a tulajdonosok szeptember 17-én az alaptőkét további 1 milliárd Ft-tal megemelték, így az 2 milliárd 966 millió Ft-ra emelkedett. A károkat rendben és időben rendezzük és fizetjük, a meglévő ügyfeleinket rendben kiszolgáljuk. Az élő, határozatlan idejű szerződéseinket továbbra is magas színvonalon kezeljük. 2009. október 30-án az új (2010. január 1-től érvényes) KGFB díjakat meghirdetjük, és a fel nem mondott határozatlan idejű szerződéseknek ez válik az díjává.
 
Az elkövetkező időszakban az állományápolási és -megtartási stratégia lesz számunkra a prioritás, illetve a működési engedély visszaállítása utáni állapotra való felkészülés, amiért természetesen mindent elkövetünk.
 
Amint további részletesebb információk állnak rendelkezésünkre, azokat természetesen azonnal megosztjuk Önökkel.
 
Kérem, hogy haladéktalanul tájékoztassák minden, az ajánlatok megkötésére jogosult munkatársukat a fentiekről!
 
Poór Zoltán
WABARD Biztosító Zrt.
értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettes
Tel: 06 1 6666 203
E-mail: poor.zoltan@wabard.hu"
 

Címkék: wabard

Szólj hozzá!

Telefon, Internet, TV

alkuszok 2009.09.18. 09:51

Alkudjunk és "költségcsökkentsünk" :), magunknak !?

Az NHH, Nemzeti Hírközlési Hatóság oldalán, www.tantusz.nhh.hu számos, hasznos információt találtam. Amennyiben tisztában vagyunk a jelenleg érvényben lévő tarifákkal abban az esetben akár a cégünknek akár a magunknak, Családunknak is sok pénzt meg tudunk takarítani a vezetéskes és mobil telefon, internet és televízió költségeken.

Forrás:

http://tantusz.nhh.hu/#

 

Mobil díjcsomag összehasonlító

Vezetékes telefon összehasonlító

Internet összehasonlító

Tv összehasonlító

Csomag összehasonlító

 

 

Címkék: telefon tv internet

Szólj hozzá!

Életbiztosítás, TKM

alkuszok 2009.09.16. 14:03

Tervezik a TKM bevezetését !

 

TKM=Teljes Éves Költségmutató.

Ezen szám alapján összehasonlíthatóvá válnának (egyenlőre csak) a befektetéshez kötött személybiztosítási temékek. A THM feltüntetését, jogszabály teszi kötelezővé,ugyanakkor a TKM-et szakmai önszabályozás írná elő és határozná meg a számításának módját is amennyiben a tervezet megvalósul ! A TKM bevezetését 2010 elején tervezik.

  • Ettől, talán beindul a biztosítóknál is valami ...?
  • Átláthatóvá válnak "teljes mértékben" a költségek?
  • Esetleg mindegyik biztosító csökkenti a költségeit?

 

Jelentős Csökkenés a

személybiztosítási piacon ?!

 

 

A biztosítók díjbevétele Magyarországon 2009 első félévben, jelentős mértékben csökkent ! 13,3 százalékkal azaz 63,1 milliárd forinttal - esett vissza 2008-hoz képest.

  • Ennyire nincs pénz, vagy spórolnak az ügyfelek ?
  • Elköltik, felélik a megtakarításaikat vagy máshova fektetnek be ?

Címkék: életbiztosítás tkm

Szólj hozzá!

Direkt biztosítások 1.0

alkuszok 2009.09.15. 22:18

Most már a biztosítótársaságok is

betörtek az online (DIREKT) piacra!?

 

Egyre több a direkt biztosító !?

Hol volt, hol nem volt, egyszercsak :)

...kezdődött a Genertel

...majd az Allianz Direct

...aztán az Aegon Direkt

Őrület !

 

...és még nincs vége ?!?

Most már jön is a következő direkt !!!

Mit gondoltok melyik cég csinál magának egy direkt lábat ?

 

 

 

 

Ez jó az Alkuszoknak ? 

Nem jó ?

Mindegy ?

 

 

 

 

 

Címkék: direktbiztosítás

Szólj hozzá!

Marketing, avagy Google AdWords

alkuszok 2009.09.15. 20:40

Marketing, avagy Google AdWords? ...hát az meg mi ?

 

A napokban voltam egy tanfolyamon mely, számomra igen érdekes volt. Megérte !

Számos olyan dolgot tudtam meg, amivel az Alkusz vállakozói szektor él, vagy élhetne de nem biztos , hogy meg is teszi, vagy nem biztos , hogy úgy teszi azt 100 %-ban, ahogy azt kellene.

Fontosnak tartom azt, hogy pl. a kültéri, valamint a TV reklámoknál nehezen, vagy nem is tudunk versenyezni marketing téren. Nem így van ez, az Online marketing piacon. Itt ugyanis nem csak a pénz, hanem a tapasztalat a "fifika" az ügyesség is jelentős mértékben számít.

Szerezzen több vásárlót és ügyfelet
Google-hirdetéssel

...hát ez kell nekünk nem ?

Tanácsadó aki kezeli az Online hirdetéseidet vagy tanfolyam annak érdékeben ,  hogy az oldaladra több Ügyfél ragadjon rá, mint légy a légypapírra :)

A primodesign (akár)mindkettőre korrekt megoldást nyújt !

...ha nem érted 100 %-ban, hogy miről van szó,

akkor mindenképpen érdemes ellátogatni ide : http://www.primodesign.hu/

majd jelentkezni egy tanfolyamra.

(Van ingyenes tanfolyam, e-mail
leckesorozat formában ! katt ide !!!)

 

Google AdWords

(forrás:www.primodesign.hu)

Azért, hogy a lehető legoptimálisabbak legyenek a kattintás alapú hirdetési megoldásokba fektetett forintjai, nagy figyelemmel kell lennie a jó online marketing partner kiválasztásakor.

A Primodesign kattintás alapú kampány menedzselési szolgáltatásának segítségével a legnagyobb itthon használt keresőprogramban (a Google-ben) és hirdetési felületein hirdethet azokra a keresőkifejezésekre és kulcsszavakra, amelyek fontosak az Ön tevékenysége szempontjából.

A Google Adwords rendszer licitálási mechanizmusa lehetőséget teremt a hirdetési költségek pontos meghatározására cége igényeinek figyelembevételével. Attól függően kell többet vagy kevesebbet kínálnia a különféle hirdetéseire történő egy kattintásért, hogy magasabb, vagy alacsonyabb pozícióban szeretné-e látni az adott hirdetését.

A szolgáltatásunk lényege, hogy megtervezzük, elkészítjük és leteszteljük a Google Adwordsben futtatandó kattintás alapú hirdetéseit, hogy a hirdetésekre elköltött forintjai a lehető legjobb hatásfokkal dolgozzanak cégének.

Kattintás alapú hirdetések menedzselése szolgáltatásunk a következő előnyöket nyújtja Önnek:

  • Teljes körű irányítás: Ön pontosan tudja kiket ér el a hirdetéseivel, milyen kulcsszavakra jelennek meg a hirdetések, sőt azt is, melyik országból vagy milyen nyelvterületről jövők számára láthatóak a hirdetések. Meghatározhatja, hogy egy-egy hirdetésre mennyit szeretne költeni, illetve, hogy mekkora összeget szán a hirdetésekre havi szinten, vagy összesen.
  • Minőségi látogatók: Önnek egyáltalán nem kell félnie attól, hogy az Ön szempontjából érdektelen látogatókért fizet. Amennyiben Ön piros LCD monitorokat árul, akkor hirdethet a "piros LCD monitor" kifejezésre. Ekkor éppen azok az érdeklődők fognak találkozni a hirdetéseivel akiknek adott pillanatban piros lCD monitorra van szüksége.
  • Gyorsaság: hirdetései szinte azonnal megjelennek a hirdetés létrehozása után. Egyik napról a másikra elindíthat bármilyen kattintás alapú hirdetési akciót, és a konkrét eredményeket akár már aznap elkezdheti kiértékelni. Ilyen lehetőségeket szinte semmilyen más hirdetési forma nem kínál.
  • Technológiafüggetlenség: a kattintásalapú hirdetések pozícióit nem befolyásolja a fogadó honlap optimalizáltsága vagy oldalszerkezete. Egy, a keresőkben egyébként rossz helyet elfoglaló honlaphoz tartozó hirdetés könnyedén lehet akár az első hirdetési pozícióban is.
  • Garantált profizmus: vezető tanácsadónk Magyarországon az elsők között kapta meg a Google által hivatalosan kiadott Google Advertising Professional (hirdetési szakértő) minősítést (ezzel az elismeréssel egyébként a mai napig nagyon kevesen rendelkeznek hazánkban). Ez garanciát jelent arra, hogy az Ön Google Adwords hirdetéseit megfelelő szakértelem és tapasztalat birtokában kezeljük.

Ha szeretne még többet tudni erről a szolgáltatásunkról, töltse le az alábbi link segítségével bővebb információs anyagunkat, ami tartalmaz egy kifejezetten a KKV-k számára összeállított ajánlatot is!

PDF dokumentum: Google Adwords kampánymenedzselési szolgáltatás KKV-knak

Ha jól áll cége, akkor az Adwords segítségével még nagyobb sikereket érhet el, ha nem megy az üzlet, akkor pedig kötelező kipróbálnia a leghatékonyabb internetes hirdetési rendszert!

Google AdWords | Kérjen ajánlatot, jelezze érdeklődését!

Az alábbi kérdésekre adott válaszai segítenek abban, hogy minél testreszabottabb ajánlatot adhassunk Önnek!

Forrás:

http://www.primodesign.hu/blog/online-marketing-google-adwords

Az alábbiakat írta:Gál Kristóf, a Primodesign vezető tanácsadója, kkv online marketing specialista.

Miért jó a Google AdWords?

Bevezetőként lássuk mi is az a Google AdWords! Az online marketing eszköztárának egyik fizetős szereplője, méghozzá az egyik leghatékonyabb. A kedvelt PPC (pay-per-click) módszert alkalmazza, tehát csak azok után a hirdetések után kell fizetnünk, amikre valaki rákattint és így eljut a honlapunkra. Lehet, hogy többezerszer megjelenik a linkünk, de csak 5-en kattintanak rá, akkor csak az 5 kattintást fizetjük ki.

Köztudott, hogy a Google találati listáját nem lehet fizetett módszerekkel befolyásolni, de lehetőség azért van a "sima" keresési sorrendet megkerülni, és pénzért odakerülni viszonylag jó helyre. Ez annak ellenére jó kis lehetőség, hogy a statisztikák alapján nagyságrenddel többen kattintanak a klasszikus találati listán elhelyezkedő linkekre, mint a fizetett hivatkozásokra.

Aki esetleg nem tudja miről van szó, az nézze meg, hogy milyen találatokat ad a Google pl. a papucs-ra történő keresésre! A képernyő bal oldalán láthatóak a "rendes" találatok, a kép jobb oldalán pedig a "Fizetett hivatkozások" alatt a fizetett hirdetések. Erre a részre lehet bekerülni az AdWords segítségével.

Ez egy kiváló taktikai lehetőség, mert a rendes találati listára nem lehet egyik napról a másikra odakerülni, egy AdWords hirdetést viszont akár 10 perc alatt is be tudunk indítani. (Ehhez persze szükséges, hogy már legyen pozitív egyenlegünk a Google-nél.)

A rendszer lényege, hogy megadott kulcsszavakra, általunk meghatározott áron tudunk hirdetni. Akik a "papucs" szóra hirdetnek, azok megadták, hogy a papucs szó keresésénél jelenjen meg a hirdetésük, és megmondták azt is, hogy mennyit akarnak maximum fizetni egy olyan látogatóért, aki a hirdetésre kattint. (A pay-per-click hirdetés előnye éppen az, hogy nem fizetünk a megjelenésért, csak azért, amikor valaki rákattint a linkünkre.)

Ez a "licit" azért fontos, mert lehet, hogy többen is hirdetni akarnak az adott szóra (ahogy a papucs esetében is láthatjuk), ilyenkor a megjelenési sorrendet részben az határozza meg, hogy mennyit áldozunk a hirdetésre. Az AdWords program intellingensen ki tudja számolni az aktuális árat, tehát ha azt mondjuk akár 100 Ft-ot is fizetnénk egy kattintásért, de a második legtöbb licit a 30 Ft, akkor a 100 Ft-nál alacsonyabb áron is első helyen jelenhet meg a mi linkünk (és a 30 forintos lesz a 2. helyen).

A helyzet persze nem ilyen tiszta, mert nem csak a licit összege számít, hanem sok más szempont is (pl. hogy mennyien kattintanak a hirdetésre). A rendszer ismerete szempontjából szerintem elég ennyit tudni a dologról.

Rövid távon nagyon hasznos az AdWords (pl. akciók, események promóciójára), de hosszú távon is rendkívül hatékony olyan esetekben, amikor képtelenek vagyunk a klasszikus módon a lista elejére kerülni, vagy olyan speciális kulcsszavakra van szükségünk, amire nem tudjuk a weblapunkat optimalizálni.

Amennyiben szeretnél további információt segítséget kaphatsz:

Gál Kristóf

... a Primodesign vezető tanácsadója, kkv online marketing specialista.

 

 

http://www.primodesign.hu/blog

Címkék: google marketing adwords

Szólj hozzá!

Generali, Genius 3.0 Elektronikus tarifáló program 1.)

alkuszok 2009.09.15. 11:13

Elindult a Generali, Genius 3.0

 Díjszámító és Értékesítés Támogató Rendszer

(...avagy csak a tesztverziója ?)

A szinte szokásos módon az éles rendszerbe kidobott szoftver, egyenlőre számos betegséggel küzködik.

Nyilván hatalmas háttérrel igyekeznek a hibákat javítani.Valójában ismételten a szokásos rend állt fel, miszerint a "kész" programot az Alkuszok és az Üzletkötők tesztelik:)

A bejelentkezés után mindenképpen nézzük meg, (jobb felül) hogy a Frissítés felirat villog-e ?

Amennyiben igen akkor frissítsünk!

Ugyanakkor felmerülhet azonnal egy hiba, miszerint NEM LEHET FRISSÍTENI ! Ennek orvoslására azonban a partnerportál oldalon a tarifálók/Genius 3.0 menüben találjuk meg a megoldást:

"Genius 3.0 frissítési hibaelhárító

Ha nem indul a frissítés - "Windows-os hiba": letöltés után el kell indítani a fájlt, végig kell kattintgatni a "Tovább" gombot. a javítás lecseréli a frissítő fájlokat. ezután a frissítés várhatóan hibamentesen lefut."

Nektek minden rendben van a Génius 3.0-val ?

Írjátok meg itt, vagy jelezzétek a fejlesztők felé,

hogy mely problémák merültek fel nálatok.

Ellenkező esetben vagy nem történik változtatás, vagy csak nagyon lassan.

Írj , szólj hozzá :)

 

Címkék: generali genius3.0

Szólj hozzá!

Mobilinternet, avagy digitális szabadság 1:)

alkuszok 2009.09.14. 19:33

Mobilinternet


Mára már lassan elengedhetetlen követelmény, hogy az elektronikus levelek a weboldalak és az online tarifáló, ügyfélnyilvántartó rendszerek is szinte minden pillanatban elérhetőek legyenek az Alkuszok számára.

Jelen pillanatban is számos lehetőséget és akciókat kínálnak a mobilszolgáltatók.

Pannon

T-Mobile

Vodafone

Amire érdemes figyelni: (nem sorrendben, mert hát kinek mi a fontos...)

  • Lefedettség
  • Sebesség
  • Adatforgalom
  • Forgalmi díj a benne foglalt adatmennyiség felhasználását követően
  • Előfizetéses vagy feltöltőkártyás
  • Hűségidő
  • Modem
  • Induló költség, Költség havonta (de leginkább évente) + Akciók !!!

 Találtam a neten egy blogot ahol egy összehasonlító táblázat is helyet kapott:

(remélem jók a benne szereplő adatok)

3G körkép 2009 szeptember

Tapasztalatokat, tanácsokat várok attól, aki használ mobilinternetet vagy aki annyira ért hozzá:)

Szavazz :)

 

 

 

Címkék: mobilinternet

2 komment

Tarifáló programok 1.0 : )

alkuszok 2009.09.13. 11:01

A biztosítótársaságok folyamatosan fejlesztik tarifáló szoftvereiket.(Már aki egyáltalán fejleszt.)

Ennek eredménye sokszor az hogy a "szorzózámok" megváltozásán kívül az idővel már megszokott felület is  jelentősen megváltozik. Ezzel a változtatással jelentős problémát okoznak az azon biztosítási Alkuszoknak akik a biztosítók által készített szoftverek segítségével számolnak és gyártanak ajánlatokat.

Keresgélés, hibaüzenetek, mit miért csinál, vagy mit miért nem...

Nem is beszélve arról, hogy számtalan esetben bebizonyosodott, valójában rajtunk keresztül  tesztelnek, hiszen a szoftver kiadásakor még jelentős gyermekbetegségekkel küzködik.

Gyakorlatilag nincs is készen 100 %-ban az élesnek kikiáltott rendszer !?

A "tesztelés" igen érdekes dolog, hiszen mi végezzük el ingyen és mivel jelentős számban használjuk nap mint nap, ezért a visszajelzések alapján lehet javítani gyorsan vagy lassan vagy egyáltalán nem. Természetesen ez valójában nekünk nem ingyenes hiszen sok időt és agysejt elhullását eredményezi mire rájövünk a hibákra.

Amennyiben azonban az észlelt hibákat nem küldjük el (és ha lehet mindenki aki használja)abban az esetben az is lehet , hogy azt hiszik: MINDEN RENDBEN !?!

 

Címkék: programok elektronikus tarifák tarifáló

Szólj hozzá!

Tarifáló redszerek, digitális jövő...

alkuszok 2009.09.11. 20:21

Napjainkban egyre inkább elhagyjuk a kézzel írós, papírkitöltéses módszert a biztosítási szerződések megkötésénél.

A különböző biztosítótársaságok más-más koncepciót követve fejlesztenek tarifáló szoftvereket. Ez hol jól, hol meg rosszul sikerül. Sokszor valójában nincsenek a fejlesztő csapatban "felhasználók" ezért igencsak használhatatlanná, nehézkessé válnak bizonyos esetben a már kész megírt szoftverek. Nyilván a hatalmas fejlesztési költség miatt amennyiben csak később derül ki, hogy nehezen használható, akkor  sok esetben marad úgy ahogy van és legfeljebb szenved aki tarifál. Mára már a fejlesztés az Online részt is erőteljesen elérte !

Az Online tarifálásnak számtalan előnye van. Ezt belátta az a "pár" cég is aki kifejezetten az Online piacra fejleszti biztosítási szoftvereit leginkább az alkuszok részére. Pár Alkuszcég viszont saját fejlesztésű programokat használ.

Azok az alkuszcégek akik a fent említett programozó cégek tarifáló programjait használják az online rendszeren keresztül sokkal jobban járnak...

Egyrészt azért mert a felület amit használnak az alkuszok és az Ügyfelek nem változik, másrészt több biztosító tarifálását végezhetjük vagy végezheti el Ügyfelünk egyszerre.

Így rengeteg időt spórolhatunk meg és Ügyfeleink gyorsabban jutnak szerződéseikhez.

Ez a jövő ! Ez a jövő a biztosítási szakmában (is)?

Az idő felgyorulásával a digitalizált világ kialakulásával számos dolog megváltozott. Gyorsan szinte azonnal kell válaszokat adni az Alkuszoknak. Jó válaszokat !!!

Így azonban lassan egyetlen egy ügyféllel sem fogunk találkozni személyesen ?

Nem kávézunk együtt, nem beszélgetünk egymással ?

 

Vannak akiknek hiányoznak ezek a régi, nem digitális kapcsolatok és vannak akinek nem!?!

 

 

Címkék: elektronikus tarifák

Szólj hozzá!

A biztosítók ...

alkuszok 2009.09.10. 23:46

Szerintetek melyik az a biztosító akivel "MOST" a legjobb együtt dolgozni?

Mostanában jelentősen átalakultak a biztosítótársaságok és ugyan csak a saját tapasztalatomat mondhatom el, de szeritem nem mindig jó irányban indultak el!

Szerintetek vannak hibák, hiányosságok, problámák melyekre van megoldás?

Persze az is lehet, hogy igen nagy lesz a "szórás" hiszen sokan annak a biztosítónak illetve azzal a biztosítóval szeretnek dolgozni ahol a megfelelő ismerettséggel rendelkeznek vagy aki "kinevelte" Őket :)

Tehát melyik az a biztosítótársaság akivel Te a leginkább tudsz, szeretsz együtt dolgozni?

Írj és szavazz :)

 

Címkék: biztosítók

Szólj hozzá!

Indul az alkuszok.blog

alkuszok 2009.09.10. 23:11

 

 

 

 

 

 

 

 

 Mindenkit köszöntök az alkuszok.blog oldalon.

Most már nagyon sokan vagyunk Mi Alkuszok :)

Szeretném, ha:

  • Egy olyan világban élnénk amelyben a szakmánkat megbecsülnék.

Szeretném, ha:

  • sokan ajándékoznának meg érdekes történetekkel mindenkit aki olvassa az alkuszok.blog.hu oldalt.(akinek nincsenek "ilyen történetei" az nem is foglakozik biztosításokkal)

 Szeretném, ha:

  • leírnátok a felmerülő problémákat és az esetleges megoldásokat is. (biztos, hogy vannak,problémák és megoldások is :)

 Szeretném, ha: 

  • észrevennék az Ügyfelek és a biztosítók, hogy nagyon nehezen jutottunk el odáig ahol tartunk és nagyon sok mindent megteszünk nap mint nap...

 Szeretném, ha:

  • mindenki úgy élné napjait ahogy egykor eltervezte :)

Címkék: alkuszok.blog

Szólj hozzá!