HTML

Biztosítási alkuszok ...

A biztosítási alkuszokkal ki foglakozik? A biztosítási alkuszok mikor alszanak? A biztosítási alkuszoknak vannak problémái? Mióta vannak biztosítási alkuszok? Meddig lesznek biztosítási alkuszok? Mennyien vannak a biztosítási alkuszok? Megbecsülik a biztosítási alkuszokat? Szeretik a biztosítási alkuszokat?

Friss topikok

Archívum

Marketing, avagy Google AdWords

alkuszok 2009.09.15. 20:40

Marketing, avagy Google AdWords? ...hát az meg mi ?

 

A napokban voltam egy tanfolyamon mely, számomra igen érdekes volt. Megérte !

Számos olyan dolgot tudtam meg, amivel az Alkusz vállakozói szektor él, vagy élhetne de nem biztos , hogy meg is teszi, vagy nem biztos , hogy úgy teszi azt 100 %-ban, ahogy azt kellene.

Fontosnak tartom azt, hogy pl. a kültéri, valamint a TV reklámoknál nehezen, vagy nem is tudunk versenyezni marketing téren. Nem így van ez, az Online marketing piacon. Itt ugyanis nem csak a pénz, hanem a tapasztalat a "fifika" az ügyesség is jelentős mértékben számít.

Szerezzen több vásárlót és ügyfelet
Google-hirdetéssel

...hát ez kell nekünk nem ?

Tanácsadó aki kezeli az Online hirdetéseidet vagy tanfolyam annak érdékeben ,  hogy az oldaladra több Ügyfél ragadjon rá, mint légy a légypapírra :)

A primodesign (akár)mindkettőre korrekt megoldást nyújt !

...ha nem érted 100 %-ban, hogy miről van szó,

akkor mindenképpen érdemes ellátogatni ide : http://www.primodesign.hu/

majd jelentkezni egy tanfolyamra.

(Van ingyenes tanfolyam, e-mail
leckesorozat formában ! katt ide !!!)

 

Google AdWords

(forrás:www.primodesign.hu)

Azért, hogy a lehető legoptimálisabbak legyenek a kattintás alapú hirdetési megoldásokba fektetett forintjai, nagy figyelemmel kell lennie a jó online marketing partner kiválasztásakor.

A Primodesign kattintás alapú kampány menedzselési szolgáltatásának segítségével a legnagyobb itthon használt keresőprogramban (a Google-ben) és hirdetési felületein hirdethet azokra a keresőkifejezésekre és kulcsszavakra, amelyek fontosak az Ön tevékenysége szempontjából.

A Google Adwords rendszer licitálási mechanizmusa lehetőséget teremt a hirdetési költségek pontos meghatározására cége igényeinek figyelembevételével. Attól függően kell többet vagy kevesebbet kínálnia a különféle hirdetéseire történő egy kattintásért, hogy magasabb, vagy alacsonyabb pozícióban szeretné-e látni az adott hirdetését.

A szolgáltatásunk lényege, hogy megtervezzük, elkészítjük és leteszteljük a Google Adwordsben futtatandó kattintás alapú hirdetéseit, hogy a hirdetésekre elköltött forintjai a lehető legjobb hatásfokkal dolgozzanak cégének.

Kattintás alapú hirdetések menedzselése szolgáltatásunk a következő előnyöket nyújtja Önnek:

  • Teljes körű irányítás: Ön pontosan tudja kiket ér el a hirdetéseivel, milyen kulcsszavakra jelennek meg a hirdetések, sőt azt is, melyik országból vagy milyen nyelvterületről jövők számára láthatóak a hirdetések. Meghatározhatja, hogy egy-egy hirdetésre mennyit szeretne költeni, illetve, hogy mekkora összeget szán a hirdetésekre havi szinten, vagy összesen.
  • Minőségi látogatók: Önnek egyáltalán nem kell félnie attól, hogy az Ön szempontjából érdektelen látogatókért fizet. Amennyiben Ön piros LCD monitorokat árul, akkor hirdethet a "piros LCD monitor" kifejezésre. Ekkor éppen azok az érdeklődők fognak találkozni a hirdetéseivel akiknek adott pillanatban piros lCD monitorra van szüksége.
  • Gyorsaság: hirdetései szinte azonnal megjelennek a hirdetés létrehozása után. Egyik napról a másikra elindíthat bármilyen kattintás alapú hirdetési akciót, és a konkrét eredményeket akár már aznap elkezdheti kiértékelni. Ilyen lehetőségeket szinte semmilyen más hirdetési forma nem kínál.
  • Technológiafüggetlenség: a kattintásalapú hirdetések pozícióit nem befolyásolja a fogadó honlap optimalizáltsága vagy oldalszerkezete. Egy, a keresőkben egyébként rossz helyet elfoglaló honlaphoz tartozó hirdetés könnyedén lehet akár az első hirdetési pozícióban is.
  • Garantált profizmus: vezető tanácsadónk Magyarországon az elsők között kapta meg a Google által hivatalosan kiadott Google Advertising Professional (hirdetési szakértő) minősítést (ezzel az elismeréssel egyébként a mai napig nagyon kevesen rendelkeznek hazánkban). Ez garanciát jelent arra, hogy az Ön Google Adwords hirdetéseit megfelelő szakértelem és tapasztalat birtokában kezeljük.

Ha szeretne még többet tudni erről a szolgáltatásunkról, töltse le az alábbi link segítségével bővebb információs anyagunkat, ami tartalmaz egy kifejezetten a KKV-k számára összeállított ajánlatot is!

PDF dokumentum: Google Adwords kampánymenedzselési szolgáltatás KKV-knak

Ha jól áll cége, akkor az Adwords segítségével még nagyobb sikereket érhet el, ha nem megy az üzlet, akkor pedig kötelező kipróbálnia a leghatékonyabb internetes hirdetési rendszert!

Google AdWords | Kérjen ajánlatot, jelezze érdeklődését!

Az alábbi kérdésekre adott válaszai segítenek abban, hogy minél testreszabottabb ajánlatot adhassunk Önnek!

Forrás:

http://www.primodesign.hu/blog/online-marketing-google-adwords

Az alábbiakat írta:Gál Kristóf, a Primodesign vezető tanácsadója, kkv online marketing specialista.

Miért jó a Google AdWords?

Bevezetőként lássuk mi is az a Google AdWords! Az online marketing eszköztárának egyik fizetős szereplője, méghozzá az egyik leghatékonyabb. A kedvelt PPC (pay-per-click) módszert alkalmazza, tehát csak azok után a hirdetések után kell fizetnünk, amikre valaki rákattint és így eljut a honlapunkra. Lehet, hogy többezerszer megjelenik a linkünk, de csak 5-en kattintanak rá, akkor csak az 5 kattintást fizetjük ki.

Köztudott, hogy a Google találati listáját nem lehet fizetett módszerekkel befolyásolni, de lehetőség azért van a "sima" keresési sorrendet megkerülni, és pénzért odakerülni viszonylag jó helyre. Ez annak ellenére jó kis lehetőség, hogy a statisztikák alapján nagyságrenddel többen kattintanak a klasszikus találati listán elhelyezkedő linkekre, mint a fizetett hivatkozásokra.

Aki esetleg nem tudja miről van szó, az nézze meg, hogy milyen találatokat ad a Google pl. a papucs-ra történő keresésre! A képernyő bal oldalán láthatóak a "rendes" találatok, a kép jobb oldalán pedig a "Fizetett hivatkozások" alatt a fizetett hirdetések. Erre a részre lehet bekerülni az AdWords segítségével.

Ez egy kiváló taktikai lehetőség, mert a rendes találati listára nem lehet egyik napról a másikra odakerülni, egy AdWords hirdetést viszont akár 10 perc alatt is be tudunk indítani. (Ehhez persze szükséges, hogy már legyen pozitív egyenlegünk a Google-nél.)

A rendszer lényege, hogy megadott kulcsszavakra, általunk meghatározott áron tudunk hirdetni. Akik a "papucs" szóra hirdetnek, azok megadták, hogy a papucs szó keresésénél jelenjen meg a hirdetésük, és megmondták azt is, hogy mennyit akarnak maximum fizetni egy olyan látogatóért, aki a hirdetésre kattint. (A pay-per-click hirdetés előnye éppen az, hogy nem fizetünk a megjelenésért, csak azért, amikor valaki rákattint a linkünkre.)

Ez a "licit" azért fontos, mert lehet, hogy többen is hirdetni akarnak az adott szóra (ahogy a papucs esetében is láthatjuk), ilyenkor a megjelenési sorrendet részben az határozza meg, hogy mennyit áldozunk a hirdetésre. Az AdWords program intellingensen ki tudja számolni az aktuális árat, tehát ha azt mondjuk akár 100 Ft-ot is fizetnénk egy kattintásért, de a második legtöbb licit a 30 Ft, akkor a 100 Ft-nál alacsonyabb áron is első helyen jelenhet meg a mi linkünk (és a 30 forintos lesz a 2. helyen).

A helyzet persze nem ilyen tiszta, mert nem csak a licit összege számít, hanem sok más szempont is (pl. hogy mennyien kattintanak a hirdetésre). A rendszer ismerete szempontjából szerintem elég ennyit tudni a dologról.

Rövid távon nagyon hasznos az AdWords (pl. akciók, események promóciójára), de hosszú távon is rendkívül hatékony olyan esetekben, amikor képtelenek vagyunk a klasszikus módon a lista elejére kerülni, vagy olyan speciális kulcsszavakra van szükségünk, amire nem tudjuk a weblapunkat optimalizálni.

Amennyiben szeretnél további információt segítséget kaphatsz:

Gál Kristóf

... a Primodesign vezető tanácsadója, kkv online marketing specialista.

 

 

http://www.primodesign.hu/blog

Címkék: google marketing adwords

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alkuszok.blog.hu/api/trackback/id/tr261384833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása