Elindult a Generali, Genius 3.0
Díjszámító és Értékesítés Támogató Rendszer
(...avagy csak a tesztverziója ?)
A szinte szokásos módon az éles rendszerbe kidobott szoftver, egyenlőre számos betegséggel küzködik.
Nyilván hatalmas háttérrel igyekeznek a hibákat javítani.Valójában ismételten a szokásos rend állt fel, miszerint a "kész" programot az Alkuszok és az Üzletkötők tesztelik:)
A bejelentkezés után mindenképpen nézzük meg, (jobb felül) hogy a Frissítés felirat villog-e ?
Amennyiben igen akkor frissítsünk!
Ugyanakkor felmerülhet azonnal egy hiba, miszerint NEM LEHET FRISSÍTENI ! Ennek orvoslására azonban a partnerportál oldalon a tarifálók/Genius 3.0 menüben találjuk meg a megoldást:
"Genius 3.0 frissítési hibaelhárító
Ha nem indul a frissítés - "Windows-os hiba": letöltés után el kell indítani a fájlt, végig kell kattintgatni a "Tovább" gombot. a javítás lecseréli a frissítő fájlokat. ezután a frissítés várhatóan hibamentesen lefut."
Nektek minden rendben van a Génius 3.0-val ?
Írjátok meg itt, vagy jelezzétek a fejlesztők felé,
hogy mely problémák merültek fel nálatok.
Ellenkező esetben vagy nem történik változtatás, vagy csak nagyon lassan.
Írj , szólj hozzá :)